Banyek!:S

2008.04.24. 19:13 | newneo | Szólj hozzá!

Hali minden kedves eddigi 1 személyes olvasótáboromnak!
Tegnap este olyan történt velem amiről nemhittem, hogy lehetséges....
Felvett 1 lány ( ha minden igaz az volt), és miután elmondta, hogy véletlenül kattant rám wiw-en, de annyira szipmpi voltam neki, hogy muszáj volt felvennie msnen. Nahát ilyet....
De éppen ráértem szóval dumcsiztunk 1 darabig...abból semmi nem lehet..gondoltam én kis naiv. Aztán úgy 1 órányi beszélgetés után bejelentette: Hogy nagyon bejövök neki...és látta, wiw-en hogy barátnőm van, de szerinte találkozhatnánk titokban és ezután pár érdekes mondatot írt, amit asszem idéznék, mert nemsemmi:
Andigirl16 üzenete:
Mit szólnál hozzá, ha jó alaposan leszopnálak?
Aaron üzenete:
????
Andygirl16 üzenete:
úgy ahogy mondom, még mélytorkoznék is, mit szólsz hozzá?:);)
Aaron üzenete:
Hát asszem erre most nem tok mit mondani
Andygirl üzenete:
naah ne légy olyan kis visszahúzódó! Tudod mit? utána meg jól segbedughatsz és nem és én nem kérek cserébe semmit
Aaron üzenete:
.....

Szerintetek most vanilyen????
És még 1 ideig nyomta hogy mit csinálna velem meg ilyesmi...aztán 1 idő után meguntam és letiltottam, mert jobb dolgom is volt...kémia zhra még mindig készültem...apropó ZH.
Egész jó lett---de pont nem lesz elég:S Szóval meglesz az első 3féléves tárgyam:D Nem mintha büszke lennék rá.
Najó asszem betápolok valamit. Megéheztem ezen a Zh-n. Rengeteg cukrot égetett az agyam, be is küldök valamit gyorsan.
na csiga

A bejegyzés trackback címe:

https://newneo.blog.hu/api/trackback/id/tr39440749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása